بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/07/23 - 12:23
  • - تعداد بازدید: 93
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی شورای علمی بنیاد نخبگان استان کرمان و جمعی از مستعدین برتر با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان و مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات بین المللی روبوکاپ

در ابتدای این نشست دکتر سرگزی رییس بنیاد نخبگان استان کرمان ضمن خیرمقدم گویی به حضار و میهمانان گرامی، گزارشی از اقدامات یک سال اخیر این بنیاد را ارائه نمودند و با بیان اینکه دیدار اخیر جمعی از نخبگان استان با مقام معظم رهبری که در حسینیه امام خمینی و به مناسبت روز ملی نخبگان برگزار گردید، بر اهمیت موضوعات مرتبط با نخبگان در بالاترین سطوح حاکمیتی کشور را حائز اهمیت بر شمرده و خواستار وفاق ملی و استانی در سطح استان برای جهش علمی مطابق فرمایشات معظم له گردیدند.

در این مراسم جمعی از مستعدین برتر و نخبگان مسائل و پیشنهادات خود را بیان نمودند و مسئولین استانی هم قول مساعد مبنی بر پیگیری موضوعات مرتبط دادند. همچنین در این جلسه دکتر گرامی به نمایندگی از شورای علمی بنیاد، دکتر احمدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آقای دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدگاه های خود را پیرامون موضوع جلسه بیان نمودند.

حسن ختام این جلسه، بیانات ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان بودند. در پایان از برگزیدگان کرمانی مسابقات بین المللی روبوکاپ با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

 

هشتک راهنما: #شورای_علمی_روبوکاپ_تکریم_نخبگان

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,SlideShow,گفتگو,یادداشت,سرآمدان
  • کد خبر : 173724
کلمات کلیدی
مدیر کرمان
خبرنگار

مدیر کرمان

تصاویر