بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/06/10 - 06:55
  • - تعداد بازدید: 113
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از برگزیدگان المپیادهای دانش آموزی استان کرمان به همت بنیاد نخبگان استان

در این مراسم که با حضور شهباز حسن پور نماینده محترم مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، پروفسور رجبعلی پور چهره ماندگار کشور در رشته ریاضی، دکتر سعیدی مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید از برگزیدگان المپیادهای دانش آموزی در رشته های ادبی، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی و کامپیوتر تجلیل به عمل آمد.

 در ابتدای این نشست دکتر سرگزی، رییس بنیاد نخبگان استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد نخبگان استان، به تشریح اقدامات و طرح های بنیاد پرداخت و خواستار نقش آفرینی و اثرگذاری بیشتر در سطح استان گردیدند. سپس مستعدان برتر و نخبگان استان در دیداری چهره به چهره، به بیان دغدغه ها ، خواسته ها و مشکلات خود پرداخته و پیشنهاداتی در این خصوص بیان نمودند.

آقای حسن پور نماینده محترم مردم  شریف کرمان و راور نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از افتخارات استعدادهای برتر و نخبگان  استان، ضمن ابراز رضایتمندی از اقدامات بنیاد نخبگان ابراز داشتند: هیات ها و کارگروه های مختلف بنیاد نخبگان با ارائه راهکارها در خصوص مسائل مهم کشور بویژه در حوزه های تولید، اقتصاد، اشتغال به کمک کشور و نمایندگان مجلس بیایند و همکاری و هم افزایی داشته باشند. وی همچنین برای پیگیری امور مستعدان برتر و نخبگان و رفع مشکلات آنها قول مساعد داد.

در پایان ایم مراسم از برگزیدگان المپیادهای دانش آموزی با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

 

هشتک راهنما: #تکریم_المپیاد

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,SlideShow,گفتگو,یادداشت,سرآمدان
  • کد خبر : 172873
کلمات کلیدی
مدیر کرمان
خبرنگار

مدیر کرمان